آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»املاک»باغ و باغچه»بام سبز چکاد بام
بام سبز چکاد بام-pic1

بام سبز چکاد بام

بام سبز فضای سبز طراحی شده ای است که در با احداث آن در فضاهای بلااستفاده¬ای از ساختمان (پشت بام و تراس)، همسو با تکنولوژی مدرن و همخوان با ارزش¬های زیباشناسی، اجتماعی و فرهنگی می تواند در شرایط زیست محیطی اکنون، فضای سبز از دست رفته شهری را زنده و موجبات پایداری محیط، بهبود سلامت روانی و جسمی ساکنین و افزایش کیفیت زندگی گردد.
مزایای بام سبز
فواید چندانی در مورد بام های معمولی وجود ندارد. قیمت پایینتر " بام های معمولی" در مقایسه با بام سبز، تنها یک نتیجه گیری کوتاه مدت بوده و هزینه های بلندمدت نگهداری و تعمیر آن¬ها خیلی بیشتر از بام های سبز است. این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد که بام¬ها اغلب از بخشهای تصنعی و دوست نداشتنی ساختمانها هستند که اگر هیچ اقدام احتیاطی و پیشگیرانه ای انجام نشود و کمبود کیفیت داشته باشند، مشکلات به سرعت افزایش می یابند .
در این میان بام¬های سبز علاوه بر زیبایی و ایجاد محیطی دلپذیر برای زندگی و کار، به بهبود کیفیت هوا به خصوص در نواحی پرجمعیت کمک می کنند. گیاهان چه روی زمین کاشته شده باشند، چه روی دیوارها یا بام یک ساختمان، قادر هستند علاوه بر جذب گرد و غبار، تولید اکسیژن و خنک کردن شهر در ماه های گرم تابستان (به دلیل خاصیت تبخیر) به گسترش نمای سبز و فضایی طبیعی کمک کنند.


آگهی دهنده: چکاد بام
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - باغ و باغچه در تهران
آدرس: اتوبان ستاری جنوب . پایین تر از همت . بعد از بلوار لاله . نبش بنفشه 7 . پلاک 104 . واحد 7
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۰/۲
بازدید: 192 بار
ایمیل: