آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»املاک»باغ و باغچه»معماری داخلی سبز
معماری داخلی سبز-pic1

معماری داخلی سبز

معماری داخلی سبز
گیاهان همان‌قدر که در بیرون خانه باعث شادی و سرزندگی ما می‌شوند، در طراحی دکوراسیون داخلی منزل اثر گذارند، پس باید فکری به حال این نیروی درونی کرد. با پیروی از اصول و عناصری که از آن‌ها برای طراحی گل و گیاه در فضای بیرونی ، مانند محل قرارگیری گل و گیاه، توجه به فرم، بافت، رنگ، و تناسب، استفاده می‌شود، می توان به راحتی یک منظره زیبا و انرژی‌بخش با گیاهان خانگی در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد نمود. این ایده‌ها هم برای کسانی که فقط یک طاقچه کوچک برای این کار فضا دارند و هم برای کسانی که یک اتاق پرنور را به این کار اختصاص داده‌اند مناسب و کاربردی است.
بهره گیری از معماری سبز در ترکیب فضاهای داخلی با عناصر طبیعی و تلفیق فضای درون با بیرون محیط علاوه بر داشتن نقش اقلیمی و تلطیف هوا، با ایجاد کار و تفریحی شاد و سالم، آرامش بخش و راضی کننده، حس تعلق افراد به آن فضا و میزان حضور آنها در محیط را اقزایش داده و تا حد زیادی در ارتقای کیفیت فضاهای داخلی نقش بسیار تاثیرگذاری ایفا می کند.
لابی
نقطه مشترک اغلب مجتمع ها و برج ها فضایی به نام لابی است. امروزه حتی برای آپارتمان های پـُر واحد نیز لابی در نظر می گیرند. این مکان معمولاً در طبقه همکف ساختمان واقع شده و فضایی از ساختمان است که هر فردی که قصد ورود به هریک از واحدهای آن ساختمان را دارد، ابتدا باید به این محیط داخل شود و پس از عبور از آنجا به واحد موردنظر راه یابد.
بدین منظور اگر فضای لابی، راهروها و یا مکان های موجود تا آسانسور، به هنگام روز از نور کافی بهره مند باشند، استفاده از اقلامی همچون آب نما، واتروال و فلاورباکس های مدرن با گباهان طبیعی علاوه بر زیبایی ظاهری، روحی تازه به محیط می بخشد. ولی در غیر این صورت گل ها و گیاهان مصنوعی نیز جایگزین خوبی محسوب می شوند.
امروزه با توجه به رایج شدن مبلمان فلزی، استفاده از فلاورباکس ها و اقلام چکاد بام که ترکیبی از فلز، کامپوزیت و چوب پلاست با نمای چوب می باشند و همچنین مبلمان تلفیقی از چوب، فلز و پارچه برای این محیط ها انتخاب مناسبی است زیرا علاوه بر زیبایی مدرن در هیچ شرایطی مورد صدمه ساختاری قرار نمی گیرند و تنها با یک پوشش جدید از رنگ ، نمایی تازه و متفاوت می یابند ؛ در نتیجه هم تغییر نمای ظاهری آن به راحتی و با کمترین هزینه صورت می گیرد و هم از استحکام کافی برخوردار هستند.


آگهی دهنده: چکاد بام
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - باغ و باغچه در تهران
آدرس: اتوبان ستاری جنوب . پایین تر از همت . بعد از بلوار لاله . نبش بنفشه 7 . پلاک 104 . واحد 7
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۰/۲
بازدید: 264 بار
ایمیل: