آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»املاک»باغ و باغچه»محصولات چکادبام
محصولات چکادبام-pic1

محصولات چکادبام

محصولات چکادبام
فلاورباکس یا گلجای مکانی است که در آن کشت گیاهانی نظیر گل، درخت و درختچه انجام می گیرد. امروزه فلاورباکس ها در سطح گسترده ای در بام ها، تراس ها، لابی ها و محوطه ها مورد استفاده قرار می گیرند.
منظور از سینی های پوششی، باکس هایی است که در آنها گیاهان پوششی و سبزیجات کشت می گردد. سینی های پوششی چکاد بام از جنس ورق های گالوانیزه و دارای لایه محافظ خاک و زهکش می باشند که با در کنار هم قرار گرفتن و کشت گیاهان پوششی در آنها می توانند سطحی سبز بر روی بام و تراس ایجاد نمایند. ویژگی مهم این سینی ها، ایجاد سطحی سبز بر روی سطوح تمام شده و در حال استفاده بام ها و تراس ها بدون نیاز به زیرسازی می باشد.
چکادبام علاوه بر تولید فلاورباکس و سینی های پوششی به منظور تکمیل محصولات برای بام سبز و تراس سبز اقدام به طراحی و ساخت اقلامی نظیر تخت آفتاب گیری، نیمکت، میز، پردیس و استندهای دکوراتیو و ... نیز نموده است.
ویژگی های محصولات چکاد بام که آنها را از دیگر نمونه های مشابه متمایز می کند عبارتند از:
پرتابل و مدولار: اقلام چکاد بام به صورت پرتابل طراحی و تولید شده اند که این ویژگی خاص امکان اجرا و نصب سریع , چیدمان متنوع و تغییر الگو حتی پس از اجرا و نصب محیا می نمایند.
زیبایی: خصوصیت استثنایی کامپوزیت های چوب پلاستیک و آلومینیم در رنگ های مختلف ترکیبی است از زیبایی چوب و زیباشناسی مدرن.
دوام بالا: چوب پلاستیک و آلومینیم در حین دارا بودن زیبایی , بسیار بادوام می باشند. همچنین کلیه محصولات دارای چهارچوب فلزی با رنگ پودری- کوره ای استاتیک (همانند رنگ اتوموبیل) می باشند.
پایداری: پایداری و مقاومت در برابر رطوبت ,پایداری در برابر اشعه آفتاب , 100% مقاوم در برابر قارچ ها و حشرات , مقاوم در برابر هوازدگی , ترک,شکاف ,مواد شیمیایی و مقاومت در برابر آتش از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات می باشد
عایق: با توجه به جنس مصالح و دو جداره بودن , این اقلام عایق خوبی در برابر حرارت و مدار الکتریسیته می باشند.
لایه بندی: جهت هوادهی و حفاظت از خاک در داخل تمامی اقلام از لایه زهکش و لایه محافظ خاک (Geotextile)استفاده گردیده است.


آگهی دهنده: چکاد بام
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - باغ و باغچه در تهران
آدرس: اتوبان ستاری جنوب . پایین تر از همت . بعد از بلوار لاله . نبش بنفشه 7 . پلاک 104 . واحد 7
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۰/۲
بازدید: 139 بار
ایمیل: