آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»املاک»باغ و باغچه»محوطه آرایی چکادبام
محوطه آرایی چکادبام-pic1

محوطه آرایی چکادبام

محوطه آرایی به سبک چکادبام
محوطه یک ساختمان به عنوان اولین فضایی که بازدید کننده درآن قدم می نهد از اهمیت بسزایی برخوردار است. خواه این ساختمان یک مدرسه باشد یا یک بیمارستان یا حتی فضای یک منزل مسکونی. فردی که برای اولین بار وارد مکان می شود با هر نگاه درباره محیط اطراف خود قضاوت می کند.
برای کاشت گیاهان در این فضاها از متد های مختلفی می توان تبعیت کرد . طراح محیط از یک سو باید با خصوصیات اقلیمی و محیط زیستی منطقه از قبیل خاک ، هیدرولوژی، دما و بارش و از سوی دیگر با خصوصیات فیزیولوژیکی گیاهان مختلف آشنا باشد تا بتواند بهترین گیاهان مناسب آن منطقه را بیابد.از سوی دیگر طراح کاشت باید با بکار بردن اصول زیبایی شناسی و قواعد فرم و بافت و رنگ ترکیب مناسبی ایجاد نماید که علاوه بر گیاه شناسی صحیح زیبا و دلپذیر باشد .

چکادبام کلیه فضاها شامل حیاطها، محوطه های باز و … را مستعد تبدیل به فضاهای سبز قابل استفاده می داند. از همین رو استفاده از تنوع گیاهان و اقلامی همچون فلاورباکس ها، آب نما، واتروال، پرگولا، نیمکت، آلاچیق و … را در حیاط ها، محوطه مجتمع ها و … به منظور ارتقا زیبایی محیط، افزایش کارکرد، ایجاد حس تعلق و به وجود آوردن غنای حسی در محیط پیشنهاد می دهد.
حس مکان داشتن، منجر به جذابیت بیشتر این فضا و افزایش استفاده از آن می گردد. از عوامل و دلایل ایجاد این حس مکان می توان جذاب بودن، سبز بودن، دعوت کننده بودن، داشتن فضاهای راحت برای نشستن و ایجاد حس تعامل و دوستی با دیگران را بر شمرد. از آنجایی که اقلام چکادبام مناسب فضاهای باز می باشند، می توان از آنها جهت ایجاد فضاهایی برای برقراری تعاملات اجتماعی در محیط های مختلف استفاده می شود


آگهی دهنده: چکاد بام
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - باغ و باغچه در تهران
آدرس: اتوبان ستاری جنوب . پایین تر از همت . بعد از بلوار لاله . نبش بنفشه 7 . پلاک 104 . واحد 7
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۰/۲
بازدید: 243 بار
ایمیل: